نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2310
-
الف
+

فلم مشترک ایران و جاپان به روزهای پایانی نزدیک می شود

فلم سینمایی «نوشین» روزهای پایانی تدوین را پشت سر می گذارد.

«جواد نوروزبیگی» از روزهای پایانی تدوین فلم سینمایی «نوشین» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جواد نوروزبیگی» تهیه کننده فلم سینمایی «نوشین» از روزهای پایانی تدوین این فلم سینمایی و آغاز کار صداگذاری و ساخت موسیقی آن خبر داد.

«جواد نوروزبیگی» تهیه کننده سینمای ایران درپیوند با آخرین وضعیت ساخت «نوشین» به باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: تدوین این فلم سینمایی رو به پایان است و پس از آن بخش صداگذاری و ساخت موسیقی انجام می‌شود.

چندی پیش فلمبرداری فلم سینمایی «نوشین» محصول مشترک بین ایران و جاپان به کارگردانی «تاکه فومی تسوتسویی» با پایان بازی «مهناز افشار» به عنوان کرکتر اصلی به پایان رسید.

فلم سینمایی «نوشین» محصول مشترک بین ایران و جاپان به کارگردانی «تاکی فومی تی یوتسویی» با نقش آفرینی کرکتر مشهور «اوشین» ساخته می شود.

 «آیاکو کوبایاشی» هنرپیشه اهل جاپان که با کرکتر «اوشین» در سریال «سال های دور از خانه» در سراسر دنیا محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد، در این فلم ایفای نقش می کند.

در خلاصه داستان «نوشین» آماده است: «نوشین» مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می‌ریزد.

لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان و مریم بوبانی از بازیگران ایرانی و «ماساتوشی ناگاسه» و «ایاکو کوبایاشی» از بازیگران جاپانی این سریال می باشند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر